Rezervuokite lėktuvų bilietus internetu

 

1. Kliento ir keleivio teisės ir įsipareigojimai:

1.1 Klientas yra atsakingas už pateiktų duomenų autentiškumą ir tikrumą. Keleivio vardas ir pavardė, nurodytas asmens dokumente (pase), turi būti toks pats kaip ir biliete, priešingu atveju bilietas gali būti laikomas negaliojančiu.

1.2 Klientas yra atasakingas už kitą asmenį, kuriam darė užsakymą. Keleivio vardas ir pavardė, nurodytas asmens dokumente (pase), turi būti toks pats kaip ir biliete, priešingu atveju bilietas gali būti laikomas negaliojančiu.

1.3 Už padarytą užsakymą, iki bilieto išrašymo, klientas sutinka su tiekėjo sąlygomis. Klientas turi žinoti kiekvieno tiekėjo, nurodyto biliete, sąlygas, susijusias su paslaugos teikimu , kadangi agentūra, pardavusi bilietą, nėra už jas atsakinga. Dėl to keleivis turi žinoti visas pervežimo sąlygas, susijusias su jo kelionės dokumentais.

1.4 Klientas yra atsakingas už visas finansines operacijas, darytas iš jo sąskaitos, jo vardu.

1.5 Klientas įsipareigoja padengti visas išlaidas, susijusias su jo kelionės vardo, datos, maršruto pakeitimu.

1.6 Visi mokesčiai, kurie taikomi oro uoste, turi būti sumokėti kliento.

1.7 Klientas privalo pasitikrinti visą informaciją, kuri pateikta bilietuose ar kituose kelionės dokumentuose.

1.8 Klientas turi patvirtinti, kad pasirinktas skrydis nebuvo rezervuotas ar išpirktas kitoje agentūroje, internetiniame aviakompanijos puslapyje ar kitoje pardavimo vietoje.Esant dviems vienodiems užsakymams, vienas ar abu iš jų gali būti anuliuoti paslaugos tiekėjo. Jeigu neišpirkta rezervacija nebereikalinga, maloniai prašome, susisiekite su kelionių agentūra el.paštu info@btgroup.lt ar telefonu +370 5 2609375 ir informuokite, kad norite atšaukti užsakymą.

1.9 Sėkmingai rezervavus bilietą, klientas gauna užsakymo numerį (rezervacijos kodą). Šis numeris yra suteiktas keleiviui asmeniškai ir gali būti naudojamas keleivio identifikavimui. Keleivis įpareigotas neatskleisti šios informacijos trečiosioms šalims.

1.10 Klientas yra atsakingas pateikti teisingą kontaktinę informaciją agentūrai. Tuo atveju, jeigu būtų pakeitimų, susijusių su bilietu, pvz. pasikeitus išvykimo laikams, kad agentūra galėtų susisiekti su keleiviu ir jį apie tai informuoti.

1.11 Klientas yra atasakingas už savo lagamino saugumą. Jeigu bagažas buvo sugadintas kelionės metu, keleivis turi kreiptis tiesiogiai į aviakompaniją ar kitą kelionės operatorių dėl padarytos žalos.

1.12 Klientas įsįpareigoja susipažinti su visomis sąlygomis, vykstant ir išvykstant į kitas šalis, turėti galiojančius dokumentus, pasus, vizas ar tranzitines vizas.

1.13 Klientas gali anuliuoti bilietus po jų išpirkimo, jeigu tai leidžia paslaugos tiekėjo(aviakompanijos) taisyklės.

2. Paslaugų tiekėjo atsakomybė ir įsįpareigojimai.

2.1 Paslaugų tiekėjas gali pakeisti bilieto išpirkimo taisykles, kai bilietas neišpirktas.

Paslaugų tiekėjas turi teisę anuliuoti užsakymą , jeigu bilietas nebuvo apmokėtas laiku. Paslaugos tiekėjas yra atsakingas už keleivį skrydžio metu,už bagažą, jo vėlavimą ar sugadinimą.

2.2 Paslaugų tiekėjas yra atsakingas už skrydžio vėlavimą, anuliavimą ar laikų pakeitimą.

3. Agentūros teisės ir įsipareigojimai.

3.1 Pateikti aviabilietų pasiūlymus pagal kliento pageidavimus. Anuliavimai ir pakeitimai gali būti padaryti agentūros pagal paslaugos tiekėjo sąlygas. Agentūra nėra atsakinga už paslaugos tiekėją. Skundai dėl paslaugos tiekėjo kokybės turi būti pateikti paslaugos tiekėjui.

3.2 Agentūra negali garantuoti kainos pasirinktam skrydžiui, bet gali būti tarpininkas tarp kliento ir paslaugos tiekėjo.

3.3 Agentūra privalo pateikti paslaugos tiekėjo sąlygas.

3.4 Agentūra nėra artsakinga už aviabilieto neteisingai pateiktas kainas, technines problemas, pavyzdžiui, jeigu aviakompanija negali rasti kliento užsakymo sistemose pagal pateiktus duomenis. Taip pat klaidas ar datos pakeitimus jau esančiose rezervacijose.

3.5 Agentūra yra įpareigota informuoti keleivį apie skrydžio pakeitimus, rezervacijoje nurodytais kontaktais: telefonu arba el.paštu. Agentūra taip pat informuoja klientą apie pakeitimus, paslaugų tiekėjo nurodytais kontaktais. Agentūra nėra atsakinga, jeigu aviakompanija neinformuoja agentūros apie skrydžio ar laiko pakeitimus, anuliavimus ir tt.

3.6 Agentūra nėra atsakinga už padarytą žalą, bagažo vėlavimą, anuliuotus skrydžius ir kt.tai yra paslaugos tiekėjo atsakomybė.

3.7 Agentūra nėra atsakinga už taikomus mokesčius (dėl skrydžio anuliavimo, laiko pakeitimo, vietos ar krypties pakeitimo), jeigu tai susiję su natūraliomis gamtos stichijomis, kariniais veiksmais,streikais ar kitais panašiais reiškiniais (įskaitant paslaugų tiekėjo bankrotą). Agentūra yra supažindinta su paslaugų tiekėjo sąlygomis fors mažoro atveju.

3.8 Agentūra neatsakinga, jeigu keleivis nenaudoja turimo bilieto dėl ligos, asmeninių priežasčių, netvarkingų dokumentų. Tai pilna keleivio atsakomybė.

3.9 Agentūra neprisiima atsakomybės, jeigu dėl laikinų techninių kliūčių klientas negali užsakyti paslaugos, pabaigti užsakymo, išpirkti bilietą. Agentūra yra įpareigota, per įmanomą trumpiausią laiką išspresti technines problemas.

4. Mokėjimai :

4.1 Agentūra ir paslaugos tiekėjas nėra įpareigoti parduoti bilietų, patvirtinti užsakymų, viešbučio vaučerių ir kitų kelionės dokumentų, kol klientas pilnai nesumoka už paslaugas.

4.2 Mokėjimas turi būti padarytas rezervacijos patvirtinimo metu. Kelionės dokumentai turi būti išrašyti po mokėjimo į agentūros nurodytą sąskaitą. Rezervacijos, už kurias nėra sumokėta per nurodytą laiką yra automatiškai anuliuojamos. Jeigu užsakymai yra apmokami savaitgalio dienomis, švenčių dienomis, per atostogas ar po darbo laiko, klientas turi atsiųsti banko antspauduotą mokėjimo patvirtinimą agentūrai faksu +370 5 2610631 ar el.paštu info@btgroup.lt !

4.3 Per 24val. po apmokėjimo dokumento išsiuntimo, agentūra privalo atsiųsti elektroninį bilietą klientui el. paštu. Klientas įpareigotas užtikrinti, kad mokėjimas buvo sėkmingas. Jeigu keleivis per 24val. negavo el. bilieto, privalo apie tai informuoti agentūrą.

4.4 Į Visas aviabilietų kainas, kurias nurodo agentūra, yra įtraukta: bilieto kaina, oro uosto mokesčiai ir agentūros aptarnavimo mokestis, kuris sudaro 9 EUR. Kai klientas moka už pigių skrydžių bendrovės bilietus (Ryanair, Wizzair, Easy Jet, Norwegian ir tt. )tada gali būti išskirti du mokesčiai: bilieto kaina ir oro uosto mokesčiai, kurie atitenka aviakompanijai, bei aptarnavimo mokesčiai, kurie atitenka ”Baktic Travel Group“ Ltd.

4.5 Mokėjimo būdai: internetinis mokėjimas debetine ar kreditine kortele (VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard), – Internetinis banko pavedimas ar mokėjimas grynais artimiausiame banko skyriuje. Kai yra mokama banko pavedimu,  pavedime turi būti nurodomas banko darbo laikas ir pavedimo atlikimo laikas. Bilietai išrašomi tik tada, kai agentūra gauna mokėjimą į savo sąskaitą. Jeigu mokėjimas turi būti atliktas per trumpą laiką, klientas privalo atsiųsti banko antspaudu patvirtintą mokėjimą agentūrai adresu: info@btgroup.lt ar faksu (+370 5 2610631) ir susisiekti su agentūra, kad būtų patvirtintas mokėjimo gavimas. Jeigu mokėjimo data yra nustatyta tą pačią dieną, klientas privalo atsiųsti antspauduotą ir patvirtintą banko mokėjimą iki dienos pabaigos 17:00val. Skubiu atveju, po agentūros nustatyto darbo laiko, klientai turi galimybę susisiekti su mūsų 24val. servisu telefonu +370 60232221.

Taip pat galima sumokėti grynais pinigais ar kortele mūsų biure: “Baltic Travel Group“ Ltd ., Mickevičiaus g. 2, Vilnius, nuo 8:00-18:00val. darbo dienomis.

5. Bilieto keitimai, anuliavimai.

5.1 Bilieto keitimo ar anuliavimo taisyklės yra nurodytos kiekvienam bilietui individualiai, jas nustato tiesioginis tiekėjas – aviakompanija. Klientas, pirkdamas bilietą patvirtinimą, kad susipažino su nurodytomis taisyklėmis ir taikomais mokesčiais. Jeigu nupirktas ar anuliuotas bilietas kliento pageidavimu, agentūros taikomas aptarnavimo mokestis negražinamas.

5.2 Jeigu bilieto pirkimo atveju nėra aiškiai žinomos bilieto pirkimo ar anuliavimo taisyklės, prašome, susisiekti su agentūra el.paštu info@btgroup.lt

5.3 Jeigu pirkėjas nori atlikti pakeitimus būsimame skrydyje ar anuliuoti kelionę, prašome, susisiekite su agentūra el.paštu info@btgroup.lt

5.4 Pinigų grąžinimas klientui bus atliktas tik tada, kai paslaugos tiekėjas tai patvirtins agentūrai.

5.5 Keitimai ir anuliavimai gali būti atlikti tik darbo dieną, agentūros darbo laiku. Tuo atveju, jeigu klientas nori atlikti pakeitimus (bilieto anuliavimas, užsakymo anuliavimas, keleivio keitimas ir tt.), agentūra pasilieka teisę negražinti 20EUR aptarnavimo mokestį, kurį taiko paslaugos tiekėjas. Tuo atveju, jeigu bilieto kaina susidėjo iš kelių taikomų mokesčių, kiekvienam skrydžio segmentui, taikomas didesnio mokesčio negražinimas.

  1. Kaip atlikti užsakymą:

Kaip nupirkti lėktuvo bilietą, sekite informaciją žemiau:

Lėktuvo bilietas – prašome, nurodykite kryptį, kur norite skristi ir grįžimo kryptį.

Iš kur – nurodykite išvykimo miestą: Vilnius, Ryga ir tt.

Į kur – nurodykite atvykimo kryptį: Į Londoną, Maskvą ir tt.

Išvykimo/ atvykimo data – nurodykite išvykimo ir atvykimo datą, kai norite užsakyti bilietus. Skrydžių datos yra pateiktos Jūsų patogumui.

Keleiviai – nurodykite keleivių skaičių bei jų amžių. Kūdikiai iki 2metų keliauja be sėdimos vietos.

Lėktuvų bilietai gali būti ieškomi pagal kainą, aviakompaniją, persėdimų skaičių bei miestus, išvykimo ir atvykimo laiką, su tarpiniais sustojimais tarp skrydžių.